7 Şubat 2012 Salı

Lüzumsuzluk-1-





Babam umreye gittiğinde yukarıdaki deri kaplı minik not defterini vermişler.
Derisi, dikişleri, içindeki metal aparatları çok güzel
Ama umre not defteri yazısı ve logosu hoşuma gitmediği için kullanmıyordum.









Aklıma Migrostan aldığım kadife desenli kartlar geldi.
Defterle aynı büyüklükte olması da şans :)
Saat 02:00 civarlarıydı
Not defteri, kart, yapıştırıcı, makas, desenli bant ve kağıtlar halının üzerine yığınak yapılırcasına konmuş
Kullanmaya kıyamadığım kadife yüzeyli kartı deri defterin ön yüzeyine yapıştırdım.
Üzerindeki çıtçıt deliği beni epey uğraştırdı.


   



  
Ajandanın dış yüzeyi istediğim gibi oldu
Güzel de oldu hani
İç sayfalara da parlak beyaz kağıları yerleştirdim





 


Ve işteeeeee
Ben beğendim
Güle güle kullanabilirim artık
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder